Graag bieden wij u een website die voor u zo goed mogelijk werkt. Daarom gebruiken we cookies, onder andere om uw bezoek aan onze website te analyseren, de getoonde informatie aan te passen aan uw voorkeuren, informatie van social media te tonen en onze advertenties af te stemmen op uw voorkeuren. Cookies worden soms ook geplaatst door derden; zo plaatst YouTube cookies als u via onze site een filmpje bekijkt. Meer informatie vindt u in ons cookiebeleid.
Tevreden klanten
Waar kunt u op rekenen?
Als u ons een vraag stelt, wilt u natuurlijk graag snel een antwoord. En als u een verzekering heeft afgesloten, wilt u de polis binnen een redelijke termijn ontvangen. Wij helpen u graag zo snel mogelijk verder en hebben in een overzicht vastgelegd binnen welke termijn u van ons een reactie ontvangt op uw e-mail of brief.
Ook op de website vanatotzekerheid.nl van het Verbond van Verzekeraars vindt u belangrijke informatie.
Bij De Goudse werken we er hard aan om u en uw adviseur zo goed mogelijk van dienst te zijn. Maar soms gaat er toch iets fout. Dit kan ertoe leiden dat uw adviseur extra werk voor u moet verrichten. Brengt hij die kosten bij u in rekening? Dan betalen wij die aan u op basis van de herstelkostenregeling die is opgesteld door het Verbond van Verzekeraars.
- De regeling geldt voor producten die onder het provisieverbod vallen, zoals individuele arbeidsongeschiktheidsverzekeringen en levens- en pensioenverzekeringen.
- De regeling geldt voor de kosten van arbeid* die uw adviseur niet had hoeven verrichten als wij een offerte of contract correct hadden afgewikkeld.
- Wij moeten in de gelegenheid zijn gesteld om een fout te herstellen. Deze regeling geldt daarom uitsluitend voor de extra kosten die uw adviseur moet declareren, vanaf het moment dat er voor de tweede keer een onjuiste offerte of polis is afgeleverd.
- De regeling geldt niet als u of uw adviseur onjuiste of onvolledige gegevens heeft aangeleverd, als de fout niet aan De Goudse toe te rekenen is of als er discussie bestaat over de vraag wie de fout heeft veroorzaakt. Aansprakelijkheid of vervolgschade vallen er ook niet onder. Hiervoor gelden de regels van het Burgerlijk Wetboek en onze klachtenregeling.
- Als er recht is op een vergoeding betalen wij de herstelkosten uit aan u, met een maximum van € 100,- per arbeidsuur.
*Hieronder valt o.a. het controleren van een gecorrigeerde offerte of contract (vanaf de tweede versie met een fout) en de hierbij behorende contacten met De Goudse.
Gebruikmaken van de regeling
Om gebruik te maken van de regeling zijn er twee mogelijkheden:
- Uw adviseur stuurt een bericht naar zijn relatiebeheerder (onder vermelding van het polisnummer), met een kopie van de nota die hij aan u heeft gestuurd, voorzien van een specificatie van de extra uren die hij door onze fout heeft moeten declareren. Of:
- U stuurt een mail of brief onder vermelding van het polisnummer naar ons, samen met de hiervoor genoemde kopie en specificatie.
E-mail: info@goudse.com
Postadres: De Goudse
t.a.v. team Relatiebeheer
Postbus 9
2800 MA Gouda