Graag bieden wij u een website die voor u zo goed mogelijk werkt. Daarom gebruiken we cookies, onder andere om uw bezoek aan onze website te analyseren, de getoonde informatie aan te passen aan uw voorkeuren, informatie van social media te tonen en onze advertenties af te stemmen op uw voorkeuren. Cookies worden soms ook geplaatst door derden; zo plaatst YouTube cookies als u via onze site een filmpje bekijkt. Meer informatie vindt u in ons cookiebeleid.
Veelgestelde vragen
Service & contact
Gaat u verhuizen en bent u verzekerd bij De Goudse? Stuur dan een mail naar info@goudse.com met als onderwerp: Adreswijziging. Vermeld daarin dan de volgende gegevens, zodat wij onze administratie kunnen aanpassen:
- Uw naam
- De namen van eventuele mede-verzekerden die meeverhuizen
- Uw oude adres
- Uw nieuwe adres
- Polisnummer(s) van uw verzekering(en)
- Op welke datum dit ingaat
- Hoe snel reageren wij?
Wij verwerken uw adreswijziging in maximaal tien werkdagen. Bij een pensioenverzekering kan deze termijn oplopen tot dertig werkdagen. Als bevestiging ontvangt u een nieuwe polis. Daarvan gaat een kopie naar uw verzekeringsadviseur.
Als u ons belt, staan we u zo snel mogelijk te woord. Soms werken we met een keuze-menu. Zo krijgt u een medewerker te spreken met alle benodigde kennis. U heeft in ruim 80% van de gevallen binnen 30 seconden iemand aan de lijn (nadat u eventueel een keuze heeft gemaakt uit onderstaand menu). Wij garanderen u in ieder geval dat u nooit langer dan 5 minuten hoeft te wachten voordat u een medewerker aan de lijn krijgt. U kunt ook een terugbelafspraak maken op een voor u passend tijdstip.
Uw vraag per mail of brief verwerken wij in maximaal tien werkdagen. Bij een pensioenverzekering kan deze termijn oplopen tot dertig werkdagen. Bekijk hier het overzicht van al onze reactietermijnen.
AOV – medische acceptatie
aov-acceptatiemedisch@goudse.com
AOV – uitkeringen
aov-uitkeringenmedisch@goudse.com
Expat – medische acceptatie & uitkeringen
medischreis@goudse.com
Personenschade
ps-medisch@goudse.com
Leven
medisch-leven@goudse.com
Geldfit.nl
De Goudse werkt samen met Geldfit, om te zorgen dat u of uw bedrijf financieel gezond blijft of wordt. Op de website van Geldfit staat een test, waarmee u inzicht krijgt hoe u of uw bedrijf er financieel voor staat. U krijgt een persoonlijk advies en tips waarmee u direct aan de slag kunt.
Voorkom betalingsachterstanden
Als u ondanks diverse herinneringen niet op tijd betaalt, dan kan dat gevolgen hebben voor uw verzekering(en). Afhankelijk van de voorwaarden kan de premie worden verhoogd of worden vergoedingen niet meer uitgekeerd. In het uiterste geval wordt de verzekering stopgezet.