Klachtenregeling
Klachten
Wij proberen iedere klacht naar tevredenheid op te lossen.
Wat is een klacht?
Heeft u een klacht?
- via ons online formulier;
- per e-mail naar de betreffende afdeling,
of naar info@goudse.com; - telefonisch naar de betreffende afdeling,
of u kunt bellen naar ons algemene telefoonnummer (0182) 544 544; - per brief naar:
De Goudse
Postbus 9
2800 MA Gouda
Wanneer hoort u van ons?
Wat als u niet tevreden bent?
Als u niet tevreden bent over onze behandeling van uw klacht, dan kunt u een brief sturen naar de directie of naar de Klachtencommissie van De Goudse.
En daarna?
Als u niet tevreden bent over de reactie van de Klachtencommissie (of het standpunt van de directie), dan kunt u contact opnemen met het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD).
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
T 0900 355 22 48
De Goudse hecht veel waarde aan uitspraken van het KiFiD. Kijk voor meer informatie op kifid.nl.
Heeft u een klacht over de verwerking van uw persoonsgegevens en bent u niet tevreden over de reactie die u daarop heeft gehad, dan heeft u het recht om een klacht in te dienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens. Meer informatie daarover leest u op de site van de Autoriteit Persoonsgegevens.
Ook kunt u zich wenden tot de bevoegde rechter.
Termijnen
- Op een klacht gericht aan een afdeling ontvangt u binnen 10 werkdagen een reactie
- Op een klacht gericht aan de directie ontvangt u binnen 15 werkdagen een reactie (u ontvangt binnen 5 werkdagen eerst een ontvangstbevestiging)
- Op een klacht gericht aan de Klachtencommissie van De Goudse ontvangt u binnen 30 werkdagen een reactie (u ontvangt binnen 5 werkdagen eerst een ontvangstbevestiging).