Gaat u op donderdag 3 september mee met ons seniorenreisje?

Het seniorenuitje van De Goudse gaat dit jaar plaatsvinden op donderdag 3 september. Dit jaar gaan we richting Brabant.

De opstapplaatsen voor deze dag zijn als vanouds bij de Goudse Verzekeringen, Bouwmeesterplein 1 in Gouda en het Restaurant Paviljoen ‘t Reeuwijkse Hout aan de Reeuwijksehoutwal 4 in Reeuwijk. Let op het vertrektijdstip.

De dag is samengesteld in samenspraak met Zwaluw Reizen te Ammerzoden en wij zijn vol vertrouwen dat het wederom een geslaagde dag zal gaan worden.
Duimen dat de weergoden ons goed gestemd zijn.

Wij vinden dat er een leuk programma is gemaakt en de dagindeling is als volgt:

08.45 uur De bussen staan gereed bij de opstapplaatsen
09.00 uur Vertrek vanuit Gouda en Reeuwijk
10.15 uur Koffie met gebak in Terheijden
11.00 uur Vertrek naar de lunch via een toeristische route
12.00 uur Koffietafel in Houten
13.30 uur Vertrek naar Vianen met een sluizentocht van 3 uur.
Aan boord zijn de consumpties voor eigen rekening.
17.15 uur Vertrek naar Lexmond voor een 3-gangen diner
19.45 uur Vertrek van de bussen naar Gouda en Reeuwijk
20.30 uur Aankomst in Gouda en Reeuwijk

Indien u mee wilt gaan, meldt u zich dan bij voorkeur aan via deze button. Uiterlijk verzenden op 7 augustus 2026.

U kunt ook gebruik maken van het u toegezonden inschrijfformulier en dat via mail verzenden naar vgg.evenementen@gmail.com of opsturen naar:

De Goudse
tav VGG
Antwoordnummer 10009
2800 VB  Gouda
 
Half augustus krijgt u meer informatie over deze dag, zoals de adressen van de locaties, via mail.

Met vriendelijke groet,

Namens de Vereniging Gepensioneerden De Goudse,
Wout Salet