Toegang adviseursportaal

 Toegang adviseursportaal 

Hieronder vindt u de antwoorden op enkele veelgestelde vragen over toegang tot het adviseursportaal.
Staat uw vraag er niet bij? Bel dan op werkdagen tussen 8.30 en 17.30 uur naar onze E-business servicedesk op (0182) 544 994 of stuur een e-mail naar webmaster@goudse.com. Wij helpen u graag verder.

Veelgestelde vragen

Wat is een Digitaal Paspoort?
Met een Digitaal Paspoort kunt u, als u geautoriseerd bent door De Goudse, toegang krijgen tot het adviseursportaal. Een ABZ Digitaal Paspoort is een digitaal certificaat waarmee u uw identiteit kunt aantonen op beveiligde websites. Een Digitaal Paspoort is persoonlijk en niet overdraagbaar. U kunt dit aanvragen bij ABZ. Als uw Digitale Paspoort nog geen toegang geeft tot het adviseursportaal van De Goudse dan kunt u toegang aanvragen. U leest hieronder hoe u dit kunt doen.
Kan ik gebruikmaken van een Digitaal Paspoort?  
Ja, het Digitale Paspoort wordt ondersteund. Voor toegang tot het adviseursportaal van De Goudse is het belangrijk het e-mailadres door te geven waarop het paspoort geregistreerd staat bij ABZ. U kunt dit eventueel controleren in Internet Explorer; zie de buttons: Extra > Internetopties > Inhoud (tabblad) > Certificaten; dubbelklik op het certificaat en bekijk de details. Hierin staat het juiste e-mailadres.
Ik heb nog geen toegang, hoe regel ik dat?
Als u geen toegang heeft, dan kunt u dit online aanvragen bij De Goudse. U kunt toegang krijgen via uw Digitale Paspoort of via uw e-mailadres (gebruikersnaam en wachtwoord).
Waarom moet ik mijn wachtwoord wijzigen?

Het wachtwoord dat wij u verstrekken is altijd een tijdelijk wachtwoord dat u na de eerste inlog verplicht moet aanpassen.

Houd er bij het wijzigen rekening mee dat een wachtwoord:

  • tussen de 8 en 16 tekens heeft;
  • geen deel van de gebruikersnaam mag bevatten;
  • geen tekens zoals, @, $, #, % mag bevatten;
  • minstens 3 van de volgende categorieën moet bevatten: kleine letter, hoofdletter, cijfer of leesteken.