Snelkeuzemenu

Als u ons belt, staan we u zo snel mogelijk te woord. Soms werken we met een keuze-menu. Zo krijgt u een medewerker te spreken met alle benodigde kennis. U heeft in ruim 80% van de gevallen binnen 30 seconden iemand aan de lijn (nadat u eventueel een keuze heeft gemaakt uit onderstaand menu). Wij garanderen u in ieder geval dat u nooit langer dan 5 minuten hoeft te wachten voordat u een medewerker aan de lijn krijgt. U kunt ook een terugbelafspraak maken op een voor u passend tijdstip.

Bij de onderstaande telefoonnummers maken wij gebruik van een keuzemenu. Hieronder volgt de volledige tekst van het betreffende keuzemenu.

(0182) 544 777 Glasschade

Welkom bij De Goudse. Om u goed van dienst te kunnen zijn, volgt nu een keuzemenu.

  • Heeft u autoruitschade toets dan een 1.
  • Wilt u overige schade melden, toets dan een 2.
Levensverzekeringen

Levensverzekeringen

Welkom bij De Goudse. Wij werken samen met de onafhankelijke verzerkeringsadviseurs.

  • Bent u verzekeringsadviseur, toets dan 1.
  • Bent u verzekerd bij De Goudse, neem dan contact op met uw verzekeringsadviseur.
  • Wilt u liever een van onze medewerkers spreken, toets dan 2.
Natura Herstel

(0182) 544 775 Natura Herstel

Welkom bij De Goudse. Om u goed van dienst te kunnen zijn, volgt nu een keuzemenu.

  • Als u belt vanwege schade aan het glas van uw huis toets dan een 1.
  • Wilt u overige schade melden, toets dan een 2.
Team Arbeidsongeschiktheids-verzekeringen

Team Arbeidsongeschiktheidsverzekeringen

Welkom bij De Goudse. U heeft het nummer gedraaid van het team Arbeidsongeschiktheidsverzekeringen.

  • Belt u vanwege een wijziging, boeking of betaling van een bestaande verzekering, toets 1.
  • Belt u vanwege een aanvraag die nog in behandeling is of aanvullende informatie die wij hebben opgevraagd, toets 2.
  • Gaat het om een offerte, productinformatie of een ander onderwerp, toets dan 3.
Verzuimverzekering

(0182) 544 906 Verzuimverzekering

Hier kunt u kiezen uit 5 mogelijkheden:

  • Heeft u een vraag over het invoeren van gegevens in onze online omgeving? Toets 1
  • Heeft u een vraag over het inloggen in onze online omgeving? Of krijgt u een foutmelding? Toets 2
  • Heeft u een vraag over ziek- of betermelden of uw declaratie? Toets 3
  • Heeft u een vraag over de arbodienstverlening? Toets 4
  • Heeft u een vraag aan uw verzuimcoach? Toets 5