Als u ons belt, staan we u zo snel mogelijk te woord. Soms werken we met een keuze-menu. Zo krijgt u een medewerker te spreken met alle benodigde kennis. U heeft in ruim 80% van de gevallen binnen 30 seconden iemand aan de lijn (nadat u eventueel een keuze heeft gemaakt uit onderstaand menu). Wij garanderen u in ieder geval dat u nooit langer dan 5 minuten hoeft te wachten voordat u een medewerker aan de lijn krijgt. U kunt ook een terugbelafspraak maken op een voor u passend tijdstip.
Bij de onderstaande telefoonnummers maken wij gebruik van een keuzemenu. Hieronder volgt de volledige tekst van het betreffende keuzemenu.
Snelkeuzemenu
(0182) 544 777 Glasschade
Welkom bij De Goudse. Om u goed van dienst te kunnen zijn, volgt nu een keuzemenu.
- Heeft u autoruitschade toets dan een 1.
- Wilt u overige schade melden, toets dan een 2.
(0182) 544 972 Levensverzekeringen
Welkom bij De Goudse. Wij werken samen met de onafhankelijke verzekeringsadviseurs.
- Bent u verzekeringsadviseur, toets dan 1.
- Bent u verzekerd bij De Goudse, neem dan contact op met uw verzekeringsadviseur.
- Wilt u liever een van onze medewerkers spreken, toets dan 2.
(0182) 544 775 Natura Herstel
Welkom bij De Goudse. Om u goed van dienst te kunnen zijn, volgt nu een keuzemenu.
- Als u belt vanwege schade aan het glas van uw huis toets dan een 1.
- Wilt u overige schade melden, toets dan een 2.
(0182) 544 980 Team Arbeidsongeschiktheidsverzekeringen
Welkom bij De Goudse. U heeft het nummer gedraaid van het team Arbeidsongeschiktheidsverzekeringen.
- Belt u vanwege een wijziging, boeking of betaling van een bestaande verzekering, toets 1.
- Belt u vanwege een aanvraag die nog in behandeling is of aanvullende informatie die wij hebben opgevraagd, toets 2.
- Gaat het om een offerte, productinformatie of een ander onderwerp, toets dan 3.
(0182) 544 906 Verzuimverzekering
Hier kunt u kiezen uit 5 mogelijkheden:
- Heeft u een vraag over het invoeren van gegevens in onze online omgeving? Toets 1
- Heeft u een vraag over het inloggen in onze online omgeving? Of krijgt u een foutmelding? Toets 2
- Heeft u een vraag over ziek- of betermelden of uw declaratie? Toets 3
- Heeft u een vraag over de arbodienstverlening? Toets 4
- Heeft u een vraag aan uw verzuimcoach? Toets 5