Toegang tot de nieuwe online omgeving

Contactgegevens toevoegen en/of wijzigen

Toegang hoofdcontactpersoon

Wilt u een account aanvragen voor de hoofdcontactpersoon die binnen uw organisatie toegang mag hebben tot onze online omgeving Beheren Mijn personeel? Vult u dan onderstaand formulier in. De inloggegevens worden per mail verstuurd naar de door u opgegeven contactpersoon.

 

Let op: De hoofdcontactpersoon krijgt automatisch alle rechten voor het beheren van werknemersgegevens en ziekmeldingen.

 

Iemand anders toegang geven?

Wilt u iemand anders toegang geven, bijvoorbeeld een collega, uw adviseur of salarisadministrateur? Dit kan de hoofdcontactpersoon eenvoudig regelen nadat de hoofdcontactpersoon toegang heeft gekregen tot de online omgeving.

Hoe u een contactpersoon toevoegt, leest u hieronder.

  • Log in op uw online omgeving en klik links op het icoontje voor contactpersonen.
  • Voeg de contactpersoon toe bij ‘Toegang en Rechten’.
  • Bij rechten kunt u voor de volgende opties kiezen.
    - Rechtenbeheer. De contactpersoon kan alles inzien, aanpassen en zelf ook extra contactpersonen toevoegen of verwijderen.
    Werknemersgegevens. De contactpersoon kan de werknemersgegevens aanpassen.
    Ziekmeldingen. De contactpersoon kan iemand ziek of beter melden.
  • Heeft u meerdere vestigingen bij ons verzekerd? Dan kiest u de vestiging(en) waarvoor deze contactpersoon gemachtigd wordt.
  • Klik hierna op ‘aanmaken contactpersoon’. Daarna ontvangt deze contactpersoon binnen 48 uur een mail met zijn inloggegevens. Gaat het om een adviseur of administratiekantoor? Dan kan het zijn dat er al toegang is tot de online omgeving voor andere verzekerden. In dat geval versturen wij geen mail. De adviseur of het kantoor heeft dan binnen 48 uur ook toegang tot de gegevens waarvoor u een machtiging heeft verstrekt.
  • Herhaal deze stappen als u nog een contactpersoon wilt toevoegen.

Uw gegevens:

Gegevens hoofdcontactpersoon binnen uw organisatie:

Controle