Graag bieden wij u een website die voor u zo goed mogelijk werkt. Daarom gebruiken we cookies, onder andere om uw bezoek aan onze website te analyseren, de getoonde informatie aan te passen aan uw voorkeuren, informatie van social media te tonen en onze advertenties af te stemmen op uw voorkeuren. Cookies worden soms ook geplaatst door derden; zo plaatst YouTube cookies als u via onze site een filmpje bekijkt. Meer informatie vindt u in ons cookiebeleid.
Stormschade 20 mei
20-05-2022
Nederland heeft te maken gehad met noodweer. Om uw en onze klanten zo snel mogelijk te helpen na een schade, vragen wij u om de onderstaande procedure te volgen:
- Meld schades in één keer compleet, niet in meerdere stappen. Een schade waaraan niets ontbreekt kunnen wij sneller en efficiënter behandelen.
- Meld een schade altijd via de adviseursmodule. Kan dit niet? Gebruik dan een online beschikbaar schadeformulier:
- Particulier schade melden
- Zakelijk schade melden - Heeft u schaderegelingsbevoegdheid? Dan kunt u de schade binnen uw bevoegdheid zelf afhandelen. Wanneer u ook de bevoegdheid heeft om zelf een expert in te schakelen, dan verzoeken wij u vriendelijk hiervan gebruik te maken.
- Laat verzekerde duidelijke foto’s maken van de schade. Bij particuliere schade beneden de € 3.000,- en bedrijfsmatige schade aan gebouwen beneden de € 3.000,- kunt u volstaan met het mailen van een goed gespecificeerde herstelnota en een volledig ingevuld en door de klant ondertekend schadeformulier. Steekproefsgewijs kunnen achteraf wel controles plaatsvinden. Bij schades boven de € 3.000,- wordt vastgesteld of een expert ingeschakeld zal worden.
- Voor stormschade aan gebouwen geldt een eigen risico. Dit staat vermeld in de voorwaarden die van toepassing zijn of op het polisblad. U kunt de schades beneden het eigen risico voor stormschade zelf afwijzen. Wij hebben hiervan geen melding van u nodig.
- Buiten kantoortijden wordt ons telefoonnummer in geval van nood doorgeschakeld naar de ANWB alarmcentrale.
Om ons in staat te stellen de schades zo snel mogelijk af te handelen, vragen wij u om ons zo min mogelijk telefonisch te benaderen en zoveel mogelijk gebruik te maken van ons e-mailadres schade@goudse.com.
Met bovenstaande procedure en uw hulp daarbij zullen wij in staat zijn de schademeldingen van de storm voor uw klanten zo snel en adequaat mogelijk af te handelen. U krijgt zo spoedig mogelijk een bevestiging van de schademelding die door ons in behandeling is genomen en verdere informatie over de schadeafhandeling.