Restaurant Amarone jaar lang gratis verzekerd bij De Goudse

Algemeen
27-10-2021

Het Rotterdamse restaurant Amarone hoeft dit jaar geen verzekeringspremies te betalen aan De Goudse en bespaart ruim € 6.000,-. De premievrijstelling is een prijs in het kader van de actie ‘Warm Hart voor de Horeca’, die De Goudse tijdens de coronacrisis heeft gehouden.

Warm Hart voor de Horeca

Vorig jaar is De Goudse een speciale actie gestart om haar horecarelaties te ondersteunen, onder het motto ‘Warm Hart voor de Horeca’. Alle 600 medewerkers konden € 100,- besteden bij één of meer horecabedrijven die bij De Goudse verzekerd zijn. De medewerkers werden opgeroepen om daarna de horecaondernemer(s) te bedanken met een mooie recensie op social media. De inzender van de meest pakkende recensie won een hotelbon en de horecarelatie over wie de recensie gaat, betaalt een jaar lang geen premie voor zijn verzekeringspakket.

Hart onder de riem

Op deze manier wilde De Goudse haar horecarelaties een hart onder de riem steken en medewerkers belonen voor hun inzet. Al eerder heeft De Goudse laten merken begrip te hebben voor de problemen van horecaondernemers. Zo is de dekking van een aantal verzekeringen uitgebreid met schade die verband houdt met het bezorgen van maaltijden. Ook heeft de verzekeraar ondernemers die door de crisis in betalingsproblemen kwamen of dreigden te komen een betalingsregeling aangeboden. Bovendien was er speciale dienstverlening om relaties met een verzuimverzekering extra te ondersteunen, bijvoorbeeld met een coachingsgesprek voor de ondernemer.

amarone

Bernardo Walta (directeur Commercie van De Goudse, links op de foto) reikt de prijs uit aan eigenaar Jan van Dobben van Amarone. Rechts op de foto: Jasper van der Heide van Borghese Financiën & Assurantiën uit Doorn, dat Amarone al vele jaren adviseert.