Graag bieden wij u een website die voor u zo goed mogelijk werkt. Daarom gebruiken we cookies, onder andere om uw bezoek aan onze website te analyseren, de getoonde informatie aan te passen aan uw voorkeuren, informatie van social media te tonen en onze advertenties af te stemmen op uw voorkeuren. Cookies worden soms ook geplaatst door derden; zo plaatst YouTube cookies als u via onze site een filmpje bekijkt. Meer informatie vindt u in ons cookiebeleid.
Eenvoudiger wijzigen en bijsluiten voor CompleetVerzekerd Mijn bedrijf & Privé Pakket Online
Goed nieuws: u kunt voortaan een stuk eenvoudiger meerdere verzekeringen tegelijkertijd aanpassen en bijsluiten in de Adviseursmodule, het transactiesysteem voor CompleetVerzekerd Mijn bedrijf en Privé Pakket Online. Hierdoor krijgt u nog maar één aanvraagmail, één bevestigingsmail, één factuur en één polisblad.
Ook kunt u nu offertes maken voor een wijziging in een verzekering, aanpassingen doorvoeren voor verzekeringen die in de toekomst ingaan en een toelichting geven bij het aanvragen van wijzigingen. Hieronder leest u erover.
Berekeningen in ‘winkelmandje’
- Alle wijzigingen en aanvragen worden voortaan verzameld bij ‘Berekeningen’, onder het icoontje rechtsboven. (Vergelijk het met het ‘winkelmandje’ van online shops).
- Pas nadat u alle wijzigingen en aanvragen voor een relatie heeft verwerkt, vraagt u alles in één keer aan.
- Voordeel: u en uw relatie ontvangt nog maar één aanvraagmail, één bevestigingsmail, één factuur en één polis. Voorheen kreeg u die per gewijzigd/aangevraagd product.
Andere wijzigingen
- U kunt nu ook offertes maken voor wijzigingen in verzekering(en). Voorheen was dat niet mogelijk.
- Heeft u een verzekering aangevraagd die pas later ingaat? Dan kunt u die vanaf nu ook aanpassen.
- U kunt nu wijzigingen tot 9 dagen in de toekomst doorvoeren. Dit was 5 dagen.
- Verder kunt u bij de slotvragen nu een toelichting geven. Bijvoorbeeld als u iets aanvullends wilt bespreken bij een wijziging. Of als u een vraag heeft. Wij bekijken dit dan en daarna kunnen we overgaan naar de acceptatie.
Vragen?
Heeft u vragen of suggesties? Neem dan contact op met uw accountmanager. Of bel naar ons team Relatiebeheer op (0182) 544 980 en voor Particulier naar ons Acceptatieteam op (0182) 544 415.