Graag bieden wij u een website die voor u zo goed mogelijk werkt. Daarom gebruiken we cookies, onder andere om uw bezoek aan onze website te analyseren, de getoonde informatie aan te passen aan uw voorkeuren, informatie van social media te tonen en onze advertenties af te stemmen op uw voorkeuren. Cookies worden soms ook geplaatst door derden; zo plaatst YouTube cookies als u via onze site een filmpje bekijkt. Meer informatie vindt u in ons cookiebeleid.
Digitaal Paspoort vervalt, stap nu over op eHerkenning!
De mogelijkheid om in te loggen op het Adviseursportaal met een Digitaal Paspoort vervalt op 7 januari 2022. Het is nodig dat u nu in actie komt en zich voorbereidt op deze verandering. Net als andere verzekeraars adviseren wij u om te gaan inloggen met eHerkenning. Dat is de veiligste standaard in de markt, waarvan steeds meer bedrijven en instanties gebruik gaan maken.
Vraag eHerkenning tijdig aan als u dat nog niet heeft. Kijk hiervoor op eherkenning.nl. Meer informatie vindt u op sivi.org/eherkenning.
Wat betekent dit voor u?
Gebruikt u nu uw Digitaal Paspoort om in te loggen, maar heeft u ook al eHerkenning? Dan moet elke medewerker van uw bedrijf die gebruikmaakt van het Adviseursportaal van De Goudse, dit eenmalig koppelen aan ons Adviseursportaal. Selecteer hiervoor ‘eHerkenning’ op het aanvraagformulier. Onze E-Business Servicedesk helpt u graag om een soepele overgang te garanderen. De contactgegevens staan onderaan dit bericht.
Mocht u geen gebruik kunnen maken van eHerkenning, dan blijft inloggen met uw e-mailadres en wachtwoord mogelijk. Selecteer de gewenste inlogmethode(s) op het aanvraagformulier.
Vragen of hulp nodig?
Heeft u vragen? Neem dan contact op met uw accountmanager. Wacht niet te lang met het aanvragen of het koppelen van uw eHerkenning!
Komt u er niet uit? U vindt de veel gestelde vragen over eHerkenning op onze website. Onze E-Business Servicedesk helpt u graag. Stuur een e-mail naar webmaster@goudse.com of bel tijdens werkdagen tussen 8.30 en 17.30 uur naar (0182) 544 994.