Graag bieden wij u een website die voor u zo goed mogelijk werkt. Daarom gebruiken we cookies, onder andere om uw bezoek aan onze website te analyseren, de getoonde informatie aan te passen aan uw voorkeuren, informatie van social media te tonen en onze advertenties af te stemmen op uw voorkeuren. Cookies worden soms ook geplaatst door derden; zo plaatst YouTube cookies als u via onze site een filmpje bekijkt. Meer informatie vindt u in ons cookiebeleid.
Coronavirus - belangrijke informatie De Goudse
13-03-2020
Op donderdag 12 maart, heeft het RIVM de maatregelen met betrekking tot het coronavirus aanzienlijk aangescherpt. Ook De Goudse heeft aansluitend hierop nieuwe maatregelen getroffen die gevolgen kunnen hebben voor onze bereikbaarheid. Hieronder leest u er meer over. Wij streven er uiteraard naar om onze service aan u én uw klanten zo goed mogelijk te waarborgen en hopen op uw begrip.
Bezetting telefoonteams teruggebracht
Onze medewerkers werken waar mogelijk vanuit huis. Om het risico op besmetting met het coronavirus te verkleinen is de bezetting van onze telefoonteams teruggebracht. Dit kan tot gevolg hebben dat onze medewerkers telefonisch minder goed bereikbaar zijn dan u van ons gewend bent of dat u wat langer in de wacht staat. Ook kunt u in plaats van uw vaste relatiebeheerder een collega aan de telefoon krijgen.
Stel uw vraag via e-mail
Onze medewerkers zijn goed bereikbaar via e-mail. Wij vragen u vriendelijk van deze mogelijkheid gebruik te maken. Zij zullen uw vraag dan zo snel mogelijk (telefonisch) beantwoorden.
Contact met uw accountmanager
Onze accountmanagers blijven uiteraard bereikbaar. Wel kiezen we ervoor om gemaakte afspraken te verzetten naar een later moment of in plaats daarvan een belafspraak in te plannen.
De genomen maatregelen gelden in ieder geval tot en met 31 maart a.s.
Onze medewerkers werken waar mogelijk vanuit huis. Om het risico op besmetting met het coronavirus te verkleinen is de bezetting van onze telefoonteams teruggebracht. Dit kan tot gevolg hebben dat onze medewerkers telefonisch minder goed bereikbaar zijn dan u van ons gewend bent of dat u wat langer in de wacht staat. Ook kunt u in plaats van uw vaste relatiebeheerder een collega aan de telefoon krijgen.
Stel uw vraag via e-mail
Onze medewerkers zijn goed bereikbaar via e-mail. Wij vragen u vriendelijk van deze mogelijkheid gebruik te maken. Zij zullen uw vraag dan zo snel mogelijk (telefonisch) beantwoorden.
Contact met uw accountmanager
Onze accountmanagers blijven uiteraard bereikbaar. Wel kiezen we ervoor om gemaakte afspraken te verzetten naar een later moment of in plaats daarvan een belafspraak in te plannen.
De genomen maatregelen gelden in ieder geval tot en met 31 maart a.s.