5. Eén fan per dag

De snelste weg om uw organisatie te laten groeien is fans te maken van bestaande klanten. Verwachtingen te overtreffen. Ambassadeurs te maken. Dat klinkt lastig en bewerkelijk. Maar met één persoonlijke, kleine actie bereikt u al meer dan met een dure anonieme marketingcampagne. U moet het alleen nog even doen. Elke dag. Ook op drukke dagen! U voelt zelf al aan: als iedereen in uw team elke dag één klant zo goed helpt dat die fan wordt, ontketent u een kettingreactie! Jos Burgers wijst u graag de weg.

Volg dit topcollege en verdien 1 PE-punt voor het Risicomanagement-/ Verzuimregister.

Uw docent: Jos Burgers

Uw docent: Jos Burgers

Jos Burgers startte zijn carrière in verkoop- en marketingfuncties bij een technische groothandel. Na een studie bedrijfseconomie was hij ruim tien jaar docent Marketing bij Fontys Hogescholen te Eindhoven. Tegenwoordig richt hij zich volledig op het schrijven van boeken en het geven van presentaties, workshops en seminars. Met ongeveer tweehonderd presentaties per jaar is hij een veelgevraagd spreker. Zijn boeken vormen daarvoor de basis. Hij houdt zijn publiek een spiegel voor en laat mensen anders kijken naar hun werk. Humor is daarbij een belangrijk wapen, evenals het gebruik van praktijkvoorbeelden.

Uitgeknipt-Jos-Burgers